serwisów
dealerskich
miesięcy
laureatów
Sieć autoryzowanych serwisów Honda w Polsce to 39 serwisów dealerskich współpracujących z 34 certyfikowanymi warsztatami blacharsko-lakierniczymi. Wszystkie nasze serwisy spełniają rygorystyczne wymagania stawiane przez europejskie standardy MFS (Minimum Franchise Standards) oraz lokalne, serwisowe standardy jakościowe HME-PL oddział w Polsce. W przypadku obu grup standardów nasze serwisy przechodzą okresowe audyty (roczne i kwartalne).
Od 2012 klienci naszych serwisów uczestniczą w badaniu poziomu zadowolenia on-line. W firmie Honda dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas usługi serwisowe cechowała najwyższa jakość. Nasza firma od zawsze związana była ze sportem motorowym upatrując w szlachetnej rywalizacji źródła samodoskonalenia. Dlatego też stworzyliśmy Honda Service Challenge.
Honda Service Challenge to konkurs przeznaczony dla autoryzowanych serwisów Honda organizowany przez Honda Motor Europe Limited Sp. z o.o. Jego pierwsza edycja odbyła się w 2016 roku i wzięli w niej udział wszyscy dealerzy naszej marki. Konkurs był swoistym sprawdzianem dla kadry zarządzającej działami obsługi posprzedażnej zaś jego celem było wyłonienie serwisów wyróżniających się wyjątkową skutecznością w realizacji celów biznesowych przy zachowaniu wysokich standardów obsługi klienta.
“W firmie Honda wszyscy, łącznie z dostawcami części i naszymi przedstawicielami, dążymy do tego, aby oczekiwania klientów odnośnie jakości jakości naszych produktów i usług były spełnione w 120%”
Soichiro Honda
Serwisy przez 11 miesięcy rywalizowały w szeregu kategorii, oceniane były miedzy innymi:
przywiązanie Klienta
kwalifikacje personelu
(kadra kierownicza, pracownicy biura obsługi oraz mechanicy)
zadowolenie Klienta z procesu obsługi i obiektu
zgodność procesu obsługi Klienta ze standardami Honda
Złoty Serwis:
Arher (Kraków)
Karlik (Poznań)
Kemag (Bielsko Biała)
Srebrny Serwis:
Auto Mojsiuk (Koszalin)
BLS Wyszomirski (Siedlce)
Igmar AD Plus (Słupsk)